torsdag 18. november 2010

ja................

jeg vet det er veeeldig lenge siden, men jeg har alltid en god unnskyldning på lager. Lovte meg selv at jeg ikke skulle gjøre sånn på denne bloggen, altså ikke blogge på en evighet og deretter komme med en dårlig unnskyldning, men jeg greier ikke alltid å holde hva jeg lover.

Etter Barcelona var jeg rett å slett værdeprimert og gadd ikke skrive noe. Og så omtrent en uke etter Barcelonaturen ble jeg syk og det har jeg vært siden. Har vært på sykehuset på orkanger og greier, da jeg trodde de skulle operere bort blindtarmen min. Heldigvis slapp jeg unna med en natt uten søvn og der jeg var veldig veldig tørst (grunnet fasten). Tydeligvis har jeg spist en dårlig pølse som vi kjøpte med oss fra Barcelona. Så nå er det bare å prøve å spise og drikke mye vann og Farris, så blir jeg kanskje bra snart.

Jeg får faktisk besøk i dag av to veldig søte bestevenner som kommer på syke/kakao/true blood-besøk. Det blir koselig det.

Ellers i det siste har jeg gledet meg sykt til jeg kan se "Harry potter og dødstalismanene-part 1" og har derfor fått helt Harry Potter-dilla igjen. Så øverst på ønskelista i år : Tryllestav.



Dette er musikk fra "Harry Potter og halvblodsprinsen" bare for å komme litt i stemning : )

-Oliven

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar