tirsdag 30. november 2010

To kalendere :)

Hei hei, i dag har jeg vært hjemme og gjort absolutt ingenting. Våknet i morges med migrene og måtte derfor bli hjemme. Brukte dagen på å sove, og lese i bok, da det er det eneste jeg greier å gjøre når jeg har vondt i hode. Fikk faktisk også pakket inn noen julegaver da. 

Da mamma kom hjem minnte hun på meg at det var foreldermøte (der elevene burde være med), så vi dro på det. Det handlet nemlig om skoleturen, så det var altså ganske viktig. Der var det loddsalg, men jeg og mamma måtte dra før møtet var ferdig, så nå fikk jeg nettopp vite at jeg vant førstepremien, nemlig en adventskalender, vihi!!
Skal legge meg og sove jeg nå slik at jeg ikke blir dårlig i morgen. 
God Natt!


I morgen er det første desember og da starter jeg med min egne adventskalender her på bloggen.

-Oliven 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar