søndag 17. oktober 2010

Barcelona

Hei, jeg lovte noen hjemme at jeg skulle prøve så godt jeg kunne å få blogget litt mens jeg er her.
Det er veldig fint her og deilig at jeg ikke trenger å bruke varme jakker og skjerf.

Etter nesten 15 timer med reise i går, fikk vi en litt dårlig start på turen. Det var ikke biletter slik at vi fikk være fire stk sammen til kampen. Men det var jo kamp senere, så da ble det  kamp på onsdagen mellom Barcelona og København istedet. Så det gikk jo bra.
Så sjekket vi inn på hotellet og gikk til verdens rareste kirke noen av oss har sett: Sagrada familia.


 Taket i kirken var veldig spesielt


 Utsikt fra ett av tårnene på sagrada familia

Jeg sov i 15 timer og var fit for fight i morges.Vi dro til en fornøyelsespark på Tibidabo-høyden. Det var en veldig fin og rolig park og det var veldig morsomt. Før vi dro dit gikk vi forbi noen som laget mennesketårn, det var jo  spennende,

 mennesketårnet


Nå er jeg så trøtt at jeg nesten sovner mens jeg skriver, blir sliten av å være i storby ;) God Natt

-Oliven


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar