søndag 6. februar 2011

Day 4....

...Noe du elsker.

Ja dette var jo ganske stort... 
Noe? Vel jeg elsker veldig mye jeg så da kommer en liten liste over noen av tingene jeg elsker :)

1. Lush.
Jeg bare elsker å ta meg lange varme bad, og i det siste har jeg begynt å kjøpe ting fra Lush og det er bare så herlig!
Lush er et merke som som skal ha økologiske og naturlige produkter. Jeg tror bare det finnes to Lush-butikker i norge, en i Trondheim og en i Oslo. Lush-nettsiden er verdt en tur innom : )

2. Musikk
Oki, jeg skal ikke si at jeg ikke hadde kunnet leve uten musikk, men det er ikke så veldig langt unna.
Å sette på så høy musikk at høyttalerne nesten sprenges, når jeg er hjemme alene, det er liksom livet det. 

3. Filmer og bøker
Gode filmer og bøker er noe jeg virkelig elsker. Å sette seg med en god bok og bare leve seg helt inn i handlingen eller å se en god film med venner.

4. Serier
Gode serier, slik som Skins og True blood <3

5. Ugle-ting
Bildet beskriver best

Ja det var noe jeg elsker. Og forresten er jeg veldig stolt av meg selv, fordi jeg fikk til å endre på kommentarinstillingene på bloggen. Så nå kan folk uten google-konto også kommentere, Hinthint.
                         _________________________________________

Men me bloggast, for nå skal jeg ta meg et langt bad.
-Oliven





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar