lørdag 19. februar 2011

Day 10...

... Din verste uvane. Egentlig kan vell ikke jeg svare på det. Har selvfølegelig slike uvaner som at jeg biter negler og aldri knyter opp skolissene :) Men viss jeg skal si min verste uvane når jeg er blandt venner, så er det vell at jeg snakker så utrolig mye, fort og veldig utydelig. Og jeg har en tendens til å snakke meg bort også. Ha ha, men det er bra at vennene mine er vant til det da!
Slenger med noen bilder av meg og Malene da vi ventet på bussen til sandstad.
 





















-Oliven

2 kommentarer:

  1. Har du som uvane å prate mye du også, Marit? Det kan vel ikke være noe som ligger til slekta? Vet i alle fall av minst to eksempler til (meg og søstersen) :)

    Det er koselig å lese bloggen din, så får jeg fulgt litt med på hva som skjer med deg, selv om vi er så langt fra hverandre.

    Og sist, men ikke minst: Så pen du er! Fine bilder av dere begge to :)

    -tl (tone linn)

    SvarSlett
  2. tusen takk. Det kan jo godt hende at det ligger i slekta da :)
    Koselig at du leser bloggen!

    -Maritoliva

    SvarSlett