onsdag 16. mars 2011

Day 20

okay før jeg starter må jeg bare få skryte litt av meg selv. Jeg greide nemlig å skrive feil passord til blogspot ca 6 ganger. Nå er jeg kjempestolt av meg selv, men sitter med vond hikke og er litt irritert. Det er fordi jeg ikke greier å lage en bitteliten videoblogg engang. At det skal være så vanskelig da! ARG. Egentlig er det delen der jeg må se den etterpå som er vanskelig. Ja ja skal slutte å sutre og begynne med morroa.

...Tre sanger jeg aldri blir lei av.
Siden jeg egentlig ikke kan si det om noen sanger ble dette litt vanskelig. Sannheten er at det egentlig ikke går ann å velge. Jeg valgte bare noen jeg alltig har likt. Dette ble veldig lite logisk men ok, her it comes:

Hurt -Jhonny Cash
Laughing with- Regina Spektor
Kill the direktor - The wombats

Disse sangene er jo digge da!


BHAM! nå skal en hyper Maritoliva gjøre litt RLE og så bærer det rett til sengs unge dame!
Da sier jeg over og ut... me bloggast

-Oliven

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar