onsdag 22. desember 2010

vennehelg

Jeg vet det er litt sent å legge ut bilder fra helga nå, men gjør det allikevel. Vi har på en måte fått en tradisjon at vennegjengen har en "vennejulaften" der vi samles. Noen åpner vennegavene sine, vi spiser mat og julekaker og ser film eller bare koser oss.
Det er veldig koselig og jeg tror vi har hatt det tre ganger eller noe sånt. Denne gangen var det til Marita igjen og Jeg og Anniken sov over til Marita fra lørdag til søndag. Vilde og Malene kom på klokka 12.30 på søndagen.  

                                                             Lørdag:
Normal jeg? .... å nei da!

Hijha

Anniken viste oss en dans, og vi måtte selvfølgelig 
danse i enstykkene våre <3 



Vi gikk ut en tur...
Det var veldig kaldt!

Anniken frøs etter turen, selv om det var 27 grader inne 

Anniken liker ikke å bli tatt bilde av, derfor tar vi bilde 
av henne når hun sover....

......men hun merket oss.

Søndag:

Alle sammen se på meg.....

Se på kameraet da!!!

<3


-Oliven

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar